سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 شغل پردرآمد فنی برای مهاجرت با مدرک فنی حرفهای

 شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که علاقه مند مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای هستید. برای مهاجرت به سایر کشورها روش‌های گوناگونی وجود دارد، یکی از پرطرفدارترین این روش‌ها مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری و تحصیلی می‌باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت کاری از طریق رشته‌های فنی حرفه ای را دارید، باید ضمن آشنایی با زبان کشور مقصد، با صفر تا صد مهارت‌های فنی شغل انتخابی آشنا بوده و از مدرک معتبر فنی نیز بهره مند باشید.

در میان مشاغل فنی برخی از بازار کار بهتری در خارج از کشور برخوردار بوده و نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای در این مشاغل بیشتر می‌باشد، در ادامه این مطلب، سه شغل پردرآمد برای مهاجرت به خارج از کشور را معرفی خواهیم کرد.

مهاجرت با مدرک تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل یکی از رشته‌های فنی پردرآمد می‌باشد که در بازار ایران و جهان بسیار پرطرفدار است. این شغل متناسب کلیه علاقه مندان به موبایل و تکنولوژی می‌باشد و نیاز به دقت بسیار بالایی دارد.

اگر قصد مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل هستید به شما اطمینان می‌دهیم که این شغل یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت می‌باشد.

برای مهاجرت به خارج از ایران به عنوان تعمیرکار موبایل می‌بایست ابتدا از طریق آموزش تعمیر موبایل با کلیه مهارت‌های لازم برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون آشنا باشید و بتوانید انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل‌های سامسونگ، اپل، ال جی، سونی و غیره را تعمیر نمائید.

علاوه بر مدرک تعمیرات موبایل، باید با نحوه ارتباط با مشتری و ویژگی‌های شخصیتی مردم در کشور مورد نظر نیز آشنایی داشته باشید تا بتوانید به راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل بپردازید یا در شرکت ها و نمایندگی ها مشغول به کار شوید.. بنابراین تسلط به زبان کشور مقصد از دیگر موضوعات مهمی است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

مهاجرت با مدرک تعمیرات برد

تعمیرات بردهای الکترونیک یکی از مشاغل عالی و درآمدزا در ایران و سایر کشورها می‌باشد. علت این موضوع نیز نقش مهم بردهای الکترونیکی در لوازم برقی و تخصصی بودن تعمیرات آن می‌باشد.

بنابراین در صورتی که با مهارت‌های لازم تعمیرات برد آشنایی دارید یا علاقه مند به الکترونیک بوده و می‌خواهید در این زمینه به فعالیت بپردازید، باید بگوییم این شغل فنی از مشاغل پردرآمد برای مهاجرت می‌باشد.

تعمیرکار برد الکترونیک شخصی است که با انواع بردهای الکترونیک آشنا بوده و می‌تواند انواع مشکلات در آنها را شناسایی و عیب یابی و تعمیر نماید.

برای یادگیری مهارت‌های تعمیرات برد می‌بایست بهترین آموزشگاه تعمیرات برد در کشور را شناسایی کرده و در دوره‌های آموزش تعمیر برد الکترونیکی آن ثبت نام نمائید.

با شرکت در این دوره‌های آموزشی ضمن یادگیری صفر تا صد تعمیرات برد، مدرک بین المللی تعمیرات برد الکترونیکی نیز دریافت کرده و می‌توانید برای دریافت ویزای کاری اقدام نمائید.

البته باید بگوییم داشتن مدرک برای اخذ ویزا و موفقیت در بازار کار خارج از ایران کافی نبوده و می‌بایست به زبان کشور مورد نظر، ویژگی‌های شخصیتی آنها، فرهنگ و غیره توجه داشته باشید.

مهاجرت با شغل تعمیرات ecu

شغل تعمیرات ایسیو یکی از بهترین مشاغل خودرویی برای مهاجرت به خارج از کشور می‌باشد. همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به انژکتوری شدن خودروها ایسیو یکی از مهم‌ترین قطعات در خودرو بوده و بروز مشکل در آن کارکرد خودرو را با مشکل روبه رو می‌کند.

یک تعمیرکار ایسیو شخصی است که مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی ایسیو و انواع مشکلات آن را دارد. برای مهاجرت به خارج از کشور به عنوان تعمیرکار ایسیو باید مهارت‌های لازم در تعمیر و عیب یابی ایسیو انواع خودروها مانند بنز، بی ام و، تویوتا، کیا و غیره را داشته باشید.

امروزه آموزشگاه‌های متعددی دوره‌های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو را برگزار می‌نمایند. توصیه می‌کنیم بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده و در دوره‌های آموزشی آن ثبت نام کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران با کادری متخصص و حرفه ای، یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های فنی حرفه ای در کشور است که کلاس‌های فنی حرفه ای گوناگونی از قیبل: آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات برد، ایسیو، تعمیرات لوازم خانگی و غیره را به صورت تخصصی و عملی برگزار می‌نماید.

این آموزشگاه در پایان دوره‌های آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه داده و آنها را برای ورود و موفقیت به بازار کار داخل و خارج از کشور یاری می‌رساند.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.

همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره 02166597305 تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.